May 07, 2011

belagak

aku tak respect kau? camne aku nak respect kau kalau kau ta tunjuk respect kau kat org lain? show some respect lah abang. tiap hr dgr kau bercakap bongkak. tiap hr dengar kau memperkecilkan org lain, tiap hr dgr kau mengarah, hampir tiap hr dgr kau kluarkan kata2 kesat. &$%(*@!$^&
oh tidak. begitu ke kau nak aku respect kau? ape yg bagus sgt dekat kau yg aku nak respect. sudah semestinya umur dan kedudukan.. itu yg patut aku respect. yea, aku sedang respect itu. kalau tak, aku dah ckp kasar dgn kau, bodoh.
aku tak kesah kalau nak tegur salah aku, tapi biarlah dgn cara yg betul. kalau tak betul, meh aku nak betulkan kepale otak kau. jgn pandai bercakap bongkak tp diri tak tinggi mane. jgn pandai nak memperkecilkan orang kalau diri tak sehebat mane. jangan asik pandai bercakap kata kesat, sbb org lain bole ckp terus atas muke kau. kau tak hebat mane pun. biase biase je.
aku tak pernah lagi ckp AKU BENCI KAU. aku just ckp aku tak suke kau. so jangan bg statement aku bertukar wahai abang.

No comments:

Post a Comment