May 09, 2011

wonderpet


trip to kemamam.
singgah sbntr d Cherating.
aku yg paling besar pun.
yg mcm modal sblh kiri aku tu NADIA.
yg baju kaler merah tu INTAN.
yg rambot panjang bejurai tu PYA.


INTAN sayang. dye salah dorang kakak aku yg 
paling aku syg. bole nasihat, bole tolong time kesusahan, bole 
tegur kalau aku salah. she's a great women. 
respect gile kat Intan. dye sgt strong. walau cmane besar masalah
yg dtg kat dye, aku tgk dye sgt tabah. kalau la aku
setabah dye. sayang kau Intan.


ini pulak AMY
dye antara member aku yg paling RARE skali. 
cute pun cute. 
stiap ape dye nak ckp, mst ade tone. nak wat aku tegelak.
miss u amy.


sahabat kuantan.
kiri aku TYRA.
ex gf enal. dye ni sll mencomelkan diri dye ta kire mase.
lembut nak mampos dye ni. 
kanan aku ZILA.
aku sll pggl dye mek la. 
keje dye bercakap jer. tak hbs story yg ni, trus masuk
story lain. ikut ape yg dye terpikir la.
pening gak lau sembang.
but aku sonok ade kawan cam korg. 





No comments:

Post a Comment