May 02, 2011

penyepak


hah. gambar ori tak mane tah. ni pon copy dr page 'ringkas'. ok,
hobi aku bersukan. fyi, bile aku tension, futsal adalah antara bende yg paling 
memahami. sll buat aku ilex. happy.
ni antara team aku penah join. Team Kolej Shahputra. 
aku num 7 tu.
sume kejayaan yg kami capai adalah antara usaha keras 
abang n kakak yg sgt sweet.

BRO ZYURAIMI MAJID a.k.a BULLET
LUP
SIS HIAYAH HALIM 



ni team aku jugak. team pahang. baju hijo tu Edy, blakang dye Shera,
yg duduk bawah tu Intan, yg batuk tu Add, baju putih tu Dot n sebelah dot tu Bety.
dorang best. tak kedekut ilmu. padahal dlu waktu team aku yg ayam 
dlu frendly ngn dorg ni, memang lauk habis la.
tp dorg jugak yg ajar kitorg main.
aku rindu dorang.
n rindu nak main balik.
berat aku dah 60kg oke!

No comments:

Post a Comment