November 16, 2016

Nuzuril Shima

Lepas hilangnya kawan2 waktu tunang dulu, aku ambil langkah untuk kawan dengan semua orang.
Tapi teka siapa yang selalu ada? #teamongang

Emelia Shubli
- Perempuan gila. Asik lapar jantan. Pantang jantan lengan francis bread lalu, scan sampai ke dalam.
Taste dia american. Bhahahaha. Mulut lahar perempuan ni. Gemok. Cantik la tapinye.

Ain Fatihah
- Pengkid. Lembut. Tak banyak songeh. Hati lembut. Tak baran. Suka chinese cook mcm aku. Orang paling kuat support time frust. Tp sejak ade awek, dia tak kisah kat aku dah. HMM

Fathini Asra
- Pengkid jugak. Kaki selfie. Dia ingat senyuman dia tuu gilaan perempuan kot. Mula mula dulu dia kaki         sentap. Lelama dia buat tak heran je dah kat aku. Sebab aku malas layan emosi dia. Tapi dia tak kedekut. Selalu belanje rokok walau dia tak sapkok

Mia Zara
- Anoyyinggg teruk. Hp mmg tak lepas dari tangan. Lembik. Kuat frust. Kuat layan perasaan. Kaki pempuan. Lembab. Kaki sebat #membermemberkot. Orang yang hulur tangan waktu aku jatuh tersungkur.

Farah Dawina
- My favourite 'one two' person. My idol. Main bola macam pelesit gemok. Jarang contact tapi selalu ada.
  Selalu tanya aku 'perut nak g mana?'

Sandra
- Sikit sikit 'mayoone, mayoone, mayoone ni' pastu HAHAHAHA. ape bende tah.

Erra Fariaza
- Busy jeee. #dakdakmesiu Kecik. Kelam. Kabut. Perangai mcm gelabah tetek. Bhahaha Erra Pariaaaza.
Sikit sikitt 'Tima Tima Tima'

Nurul Hudaini
- Kembar erra. 'gelakkk pulakkk'. Bobo paling style. Pandai joget, tangan lentik. Paling penting. Dean List 3 4 kali selamber.

Puteri Nur Nabila
- Pengkid teruk. Rambut pendek. Lagak jantan. Suara jantan. Halkum timbul.  Tapi period lah. Dengar      cakap mamat ni bagus nya

But now. Things change. Shit happened.
Berkecil hati sesama sendiri.

No comments:

Post a Comment