May 11, 2011

nasib badan

counting. 

persoalan : mampukah?

insyallah. slagi kudrat mengizinkan, sayang menyokong, cinta teguh.

isu : tangisan.

hampir tiap hari menitiskan. 
mampukah bertahan untuk tidak menitiskan lg? yea, aku mampu slgi aku mampu. 
dye yang hampir sukar untuk aku fahami, dekati dan di dalami adalah satu dugaan yg agak mencabar 
kesabaran aku. tp hati tidak pernah menyesalinya. malah, sayang bertambah untuk hari esok.
tidak pernah aku salahkan dye yg tak pernah faham keadaan aku yg sedang mendapat keinsafan diri. 
dye hnya bimbang pisang akan buah 2kali. itu yg aku faham. 

tiap hari tuduhan akan dilemparkan, anggapan buruk tetap berada dalam otak fikiran dye. 
tiap hari aku hadap semua bende itu. 
tiap hari menitiskan air mata.
tiap hari juga aku cube utk lebih tabah da cekal.
tiap hari tahan dengar dye merapu.
tiap hari mempositifkan diri.
tiap hari aku lebih cekal utk buat dye percaya.
tiap hari sayang aku bertambah.

punca : AKU.

salah aku, degil aku, jakun aku, galak aku, prangai aku.
memang punca dr aku. BODOH. 

p/s : bue, syg tak pernah salahkan bue atas sume tuduhan, sangka buruk, karenah2 bue, ketidakpercayaan bue. MY MISTAKE. setiap tangisan ni adalah keinsafan dan bukan penyesalan..

LOVE U MUCH.

No comments:

Post a Comment